Як call-центр Сухопутних військ забезпечує контакт військовозобов’язаних і військових частин з командуванням.
Про роботу гарячої лінії розповіли в телеграм-каналі Сухопутних військ.
За словами Командування Сухопутних військ, завдяки цій ініціативі громадяни можуть отримати консультації з приводу своїх прав та обов’язків у процесі мобілізації, а також дізнатися про актуальні зміни в законодавстві. Це значно спрощує процес взаємодії між військом та громадянами в умовах воєнного стану.
За тиждень роботи (з 9 по 15 вересня) фахівці гарячої лінії з питань мобілізації та обліку військовозобов’язаних, а також Call-центру Командування Сухопутних військ опрацювали 246 звернень громадян. Більшість з них стосувалися мобілізації та були вирішені в телефонному режимі.
Також:
– не стосувалися роботи ТЦК та СП – 46;
– перенаправлені до Національної поліції – 1;
– потребували додаткового опрацювання – 13;
З вашими питаннями рекомендують звертатися за телефонами: 0 (800) 500 410 (загальні питання) 0 (800) 301 937 (питання комплектування, роботи ТЦК та СП).
Як повідомляла АрміяInform, аудиторія застосунку Резерв+ майже 3,5 мільйона користувачів.
Залиште відповідь