Гаряча лінія мобілізації: понад 2 сотні звернень за тиждень

Як call-центр Сухопутних військ забезпечує контакт військовозобов’язаних і військових частин з командуванням. 

Про роботу гарячої лінії розповіли в телеграм-каналі Сухопутних військ.

За словами Командування Сухопутних військ, завдяки цій ініціативі громадяни можуть отримати консультації з приводу своїх прав та обов’язків у процесі мобілізації, а також дізнатися про актуальні зміни в законодавстві. Це значно спрощує процес взаємодії між військом та громадянами в умовах воєнного стану.

За тиждень роботи (з 9 по 15 вересня) фахівці гарячої лінії з питань мобілізації та обліку військовозобов’язаних, а також Call-центру Командування Сухопутних військ опрацювали 246 звернень громадян. Більшість з них стосувалися мобілізації та були вирішені в телефонному режимі.

Також:

– не стосувалися роботи ТЦК та СП – 46;

– перенаправлені до Національної поліції – 1;

– потребували додаткового опрацювання – 13;

З вашими питаннями рекомендують звертатися за телефонами: 0 (800) 500 410 (загальні питання) 0 (800) 301 937 (питання комплектування, роботи ТЦК та СП).

Як повідомляла АрміяInform, аудиторія застосунку Резерв+ майже 3,5 мільйона користувачів.

Джерело