Якщо ви — керівник, ваші співробітники постійно стежать за тим, як ви себе ведете і що говорите. Тому важливо обдумано ставитися до вибору слів в будь-яких ситуаціях, інформує Ukr.Media.
Якщо хочете бути гідним лідером колективу — не вживайте ці токсичні фрази. Вони підривають довіру співробітників і погіршують відносини з ними.
"Мені не потрібні ваші поради"
Таке говорять керівники, які не вміють бути частиною команди. Вони недостатньо довіряють своїм співробітникам, щоб прислухатися до їхньої думки. Або вважають, що справа начальника — панувати і контролювати, а інших — тільки виконувати.
У важкій ситуації корисніше подивитися на завдання з різних кутів, тобто дізнатися думку команди.
Хороший лідер спробує поговорити зі співробітниками, щоб ясніше побачити обставини і визначити курс дій. Можливо, його рішення спочатку сподобається не всім. Але воно буде об'єктивніше, тому що, перед тим як його прийняти, керівник врахував різні точки зору.
"Я за це не відповідаю"
Токсичні керівники поспішають зняти з себе відповідальність і перекласти її на когось іншого, щоб будь‑якими способами захистити самого себе. Якщо хочете стати хорошим лідером, постарайтеся відсунути своє его в сторону.
Визнання помилок не робить начальника слабким. Навпаки, це підвищує довіру, показує, що він така ж людина, як і всі.
Коли керівник проявляє таку щирість, співробітникам легше йти на ризики і пробувати нове. А якщо в процесі вони зроблять помилку, їм легше буде зізнатися в ній.
"Немає приводів для занепокоєння"
Співробітники не дурні. Якщо компанія зазнає труднощів або в ній відбувається щось незрозуміле, вони це відчують. І розкусять керівника, який прикидається, ніби все гаразд, коли це явно не так.
Так, деякі речі потрібно знати не всім. Але якщо настають зміни або важкі часи, які вплинуть на роботу і зарплату співробітників, не тримайте їх в невіданні.
Залиште відповідь